Nijmegen

Sinds 12-12-12 is de NovioMaguStam de leukste stam van Noviomagus, mooiste stad aan de Waal. Onze leden worden NMS’ers genoemd en houden stuk voor stuk van brie.

Tijdens onze opkomsten combineren wij scouting met het Nijmeegse studentenleven. Om de week hebben wij een opkomst op woensdagavond, in de week dat er geen opkomst is hebben wij een borrel.

Onze leden organiseren de opkomsten. Heb je een gaaf idee, dan zeggen wij: “Regel het maar!” Voorafgaand aan de opkomsten eten we gezellig met elkaar.

Wat je bij ons kan verwachten zijn kampvuren, battles met veel fanatisme, lasergamen en veel gezelligheid. Soms leggen we een knoop maar zonder scoutingervaring ben je ook welkom.

Naast de reguliere opkomsten hebben wij ook een aantal jaarlijkse terugkerende bijzondere opkomsten. Voor een complete dag aan activiteiten houden we een zondagopkomst, die niet beperkt blijft tot Nijmegen. Drie keer per jaar is er een grotere opkomst waarbij ook alumni-leden welkom zijn. De iScout is ook iets waar we jaarlijks aan mee strijden en natuurlijk doen we mee aan de allerleukste scoutingactiviteit van Gelderland; de Jotihunt.

Het blijft niet alleen bij opkomsten en borrels. Tijdens een studiejaar gaan we ook op stamweekend en zomerkamp. Allemaal georganiseerd door onze eigen commissies! We sluiten onze kampen traditioneel af met pannenkoeken.

Wil je een keer een stukje brie met ons eten? Je bent altijd welkom om te komen kijken, bij onze open opkomsten of tijdens een reguliere opkomst of borrel! Stuur een mailtje:

Schuiven naar boven