Arnhem

De Trolleystam staat bekend om zijn zeer enthousiaste en hechte groep scouts! Wij hebben om de week op dinsdagen toffe opkomsten op onze blokhut. In de andere weken zijn wij te vinden bij onze stamkroeg in het centrum van Arnhem onder het genot van een lekker hapje en drankje!

Wist je dat de Trolleystam is vernoemd naar de Trolleybus? Hoe kan het ook anders?! Dit historische vervoersmiddel rijdt binnen Nederland alleen nog maar hier, in het prachtige Arnhem.

Onze favoriete activiteiten zijn crazy 88, brandend-tampon-zeeslag, en katapulten pionieren, maar de mogelijkheden zijn eindeloos! Het liefst doen wij dit alles onder het genot van een lekkere gefrituurde snack!

Wij zijn opgericht in februari 2022 en dus nog volop bezig om een mooie vereniging op te zetten. Kom jij ons versterken?

Meer weten over de Trolleystam? Check:

Schuiven naar boven